من بچه بودم میفهمی؟؟؟

بچه بودم قرار بود عموم اینا بیان خونمون نذری داشتیم بابام گفت عموت که اومد میری جلوش اگه شیرینی اورده بود میگی عمو خودت شیرینی هستی چرا شیرینی اوردی اگه گل اورد میگی عمو خودت گلی چرا گل اوردی .منم گفتم باشه .خلاصه عمو اومد واسه نذری با خودش یه گوسفند آوردش. من بچه بودم میفهمی؟؟؟بچه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: خنده ، جک ، جملات کوتاه خنده دار ، ،
برچسب‌ها: متن های روز خنده دار , محض خنده , جک , جملات کوتاه خنده دار , خنده دار , خخخخ , متن های روز دنیا , خنده دار , محض خنده , جملات کوتاه خنده دار , خخخخ , جک , جک ,

تاريخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393 ا 23:9 نويسنده : جک ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.